Garantie en klachten
Garantie
Met onze sportprijzen zorgen wij voor tastbare, blijvende herinneringen aan prestaties om trots op te zijn. De kwaliteit van onze producten staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. De door jou bestelde producten worden door ons met zorg op maat voor jou gemaakt conform de door jou opgegeven wensen. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Je kunt dit doen door een email te sturen naar info@beproudsportprijzen.nl. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor kosteloze reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een email te sturen naar info@beproudsportprijzen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.