Garantie en klachten

Garantie
Met onze producten zorgen wij voor een tastbare, blijvende herinnering aan prestaties om trots op te zijn. De kwaliteit van onze producten staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. De door u bestelde producten worden door ons met zorg op maat voor u gemaakt conform de door u opgegeven wensen. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. U kunt dit doen via info@beproudsportprijzen.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beproudsportprijzen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.